Pomoc
Często zadawane pytania:
Nie dostałem e-maila po założeniu konta.
Zalecamy sprawdzenie także folderu SPAM i OFERTY (użytkowników poczty GMAIL prosimy o zwrócenie uwagi, że folder SPAM będzie widoczny po kliknięciu WIĘCEJ w menu konta pocztowego).
Prosimy także upewnić się, że dokończyłeś rejestrację (ostatnim krokiem przy zakładaniu konta jest akceptacja regulaminu).
Nie wiem, jak aktywować konto.
Aktywowanie konta jest konieczne, abyśmy mogli rozpocząć weryfikację.
Konto można aktywować na dwa sposoby. Wybierz jeden z nich.
SPOSÓB 1
- Odszukaj wiadomość e-mail, którą otrzymałeś po rejestracji (temat wiadomość to: Witamy w serwisie VIP CLUB).
- Kliknij w link aktywacyjny znajdujący się pod nagłówkiem AKTYWUJ SWOJE KONTO.
- Po kliknięciu w link aktywacyjny zostaniesz automatycznie przekierowany na stronę VIP CLUB i zobaczysz puste pola: NOWE HASŁO i POWTÓRZ NOWE HASŁO. Uzupełnij je, wpisując hasło, które sam sobie ustalisz.
- Po wpisaniu Twojego własnego nowego hasła kliknij przycisk ZAPISZ ZMIANY.
SPOSÓB 2
- Odszukaj wiadomość e-mail, którą otrzymałeś po rejestracji (temat wiadomość to: Witamy w serwisie VIP CLUB).
- W panelu do logowania się wpisz swój login (adres e-mail) i hasło tymczasowe, które otrzymałeś w wiadomości e-mail, i kliknij przycisk ZALOGUJ SIĘ znajdujący się w prawym dolnym rogu strony.
- Na stronie, która się otworzy, kliknij przycisk MOJE KONTO.
- Wpisz w odpowiednim polu kod aktywacyjny, który otrzymałeś w wiadomości e-mail. Uzupełnij także pola NOWE HASŁO i POWTÓRZ NOWE HASŁO, wpisując hasło, które sam sobie ustalisz.
- Po wpisaniu kodu aktywacyjnego i Twojego własnego nowego hasła kliknij przycisk ZAPISZ ZMIANY.
Nie pamiętam hasła.
- Kliknij przycisk ZALOGUJ SIĘ (na górze strony).
- Kliknij ODZYSKIWANIE HASŁA (w prawym dolnym rogu strony, która się otworzy).
- Wpisz swój login (czyli adres e-mail), którego użyłeś podczas zakładania konta, i kliknij ODZYSKAJ HASŁO.
- Odbierz wiadomość e-mail. W wiadomości otrzymasz nowe hasło tymczasowe i nowy kod aktywacyjny.
- ZALOGUJ SIĘ, wpisując swój login (adres e-mail) i nowe hasło tymczasowe.
- Po zalogowaniu się zobaczycz przycisk MOJE KONTO (na górze strony). Kliknij ten przycisk.
- Na dole strony, która się otworzy, zobaczysz miejsce do wpisania NOWEGO KODU AKTYWACYJNEGO oraz pola: HASŁO i POWTÓRZ HASŁO. Zalecamy, aby wpisać hasło, które sam sobie wybierzesz, a nie hasło tymczasowe, które otrzymałeś w wiadomości e-mail.
Straciłem dostęp do zasobów po kliknięciu przycisku ODZYSKIWANIE HASŁA.
Nie dokończyłeś procedury odzyskiwania hasła. W takim przypadku konto zostało automatycznie zablokowane ze względów bezpieczeństwa. Dokończ procedurę, korzystając z informacji zawartych we wpisie powyżej, czyli "Nie pamiętam hasła".
Jak długo trwa weryfikacja?
Weryfikacja trwa do 5 dni roboczych. Warunkiem koniecznym, abyśmy mogli rozpocząć weryfikację, jest założenie i aktywowanie konta użytkownika na stronie vipclub.egis.com.pl.
Jak się dowiem, że uzyskałem dostęp?
Po prostu zaloguj się do serwisu vipclub.egis.com.pl. Jeśli weryfikacja przebiegła pomyślnie, zobaczysz, że materiały zostały odblokowane.
Jeśli weryfikacja będzie w toku, po zalogowaniu się i przejściu do kursu, do którego chcesz uzyskać dostęp, wyświetli się stosowny komunikat.
Jeśli weryfikacja będzie trwać dłużej niż 5 dni, prosimy o kontakt z reprezentantem regionalnym.